Vragen & contact

Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice

Inhoudsopgave

Onze feestversiering

Waar kan ik jullie feestversiering kopen?

Onze feestversiering koop je online op www.popthebottles.nl of  via www.bol.com. De feestversiering leveren wij door heel Nederland en wordt vaak de volgende dag al bezorgd.

Wat zit er in jullie feestboxen?

Dit is afhankelijk van het thema en de grootte van de feestbox. Over het algemeen vind je meerdere slingers, hangdecoraties en folieballonnen, tafeldecoraties en/ of deurslingers in onze feestboxen.

Hebben jullie naast feestversiering nog andere producten voor mijn feest?

Jazeker, naast de feestboxen met feestversiering hebben we de volgende producten:

Hoe kan ik jullie feestversiering gebruiken?

Dat wordt eenvoudig uitgelegd in onze stap voor stap instructiekaart. Deze kun je als PDF downloaden maar ontvang je ook bij jou feestbox. Daarnaast kun je onze instructievideo’s bekijken. Om het je zo makkelijk mogelijk te maken ontvang je bovendien bij elke feestbox met folieballonnen een ballonnenpomp en rietje voor het oppompen en leeg maken van de folieballonnen

Kan ik jullie feestversiering meerdere malen gebruiken?

Jazeker! Al onze feestversiering is herbruikbaar zodat je er meerdere malen van kunt genieten of er iemand anders mee blij kunt maken. Bij onze folieballonnen zit een rietje waarmee je de ballon kun leegmaken. Daarnaast raden we je aan om de originele verpakkingen te gebruiken om alles na het feest in op te bergen. Meer tips voor het opbergen vind je in onze stap voor stap instructiekaart.

Is de versiering stuk dan adviseren we je om deze bij het restafval te gooien en waar mogelijk te recyclen.

Hebben jullie ook iets voor de kinderen op mijn feest?

Nou en of! Met de Goodieboxen voor kinderen is het ook voor hen een feest! De Goodieboxen zijn verkrijgbaar in de thema’s Jungledieren en Onderwaterwereld en bevatten leuke spelletjes en speeltjes. Ook kun je hier bijbehorende slingers, tafelkleden, bordjes en bestek bestellen.

Waarom verkopen jullie geen latex ballonnen?

Wij vinden het belangrijk dat jij vaker kunt genieten van je feestversiering. Bovendien kunnen sommige latex ballonnen in het milieu schade achterlaten. Als alternatief verkopen we folieballonnen met toebehoren voor het opblazen en leeg maken.

Voor welke gelegenheden kan ik jullie feestversiering gebruiken?

Pop the bottles verkoopt bewust weinig feestversiering met teksten of jaartallen. Daarmee zijn al onze feestboxen breed inzetbaar, of je nu een verjaardag, jubileum, vrijgezellenfeest, bruiloft of een feestje voor zomaar organiseert. Daarnaast zijn de feestboxen Roaring 20s, Discoglam & Tropical Paradise uitermate geschikt voor een themafeest.

Hebben jullie producten voor kinderfeestjes?

Onze Goodieboxen voor kinderen zijn heel geschikt voor kinderfeestjes, bijvoorbeeld om ze bezig te houden op een rustig moment of als presentje bij het naar huis gaan. De Goodieboxen zijn verkrijgbaar in de thema’s Jungledieren en Onderwaterwereld. Ook kun je hier bijbehorende slingers, tafelkleden, bordjes en bestek bestellen om het kinderfeestje compleet te maken.

Hebben jullie ook feestversiering voor bruiloften, bedrijfsfeesten
en andere (grote) events?

Onze feestversiering is uitermate geschikt voor bruiloften, bedrijfsfeesten
en events. Voor grote gelegenheden kun je ervoor kiezen om meerdere feestboxen te bestellen. Liever maatwerk? Neem contact met ons op en wij bespreken graag je wensen. Meer informatie vind je onder Grote feesten en events.

Wat houdt jullie versierservice in?

Pop the bottles neemt je graag werk uit handen. Met onze versierservice hoef je niet zelf de slingers op te hangen. Wij komen de versiering bij je thuis of op de feestlocatie ophangen zodat jij je in alle rust kunt richten op jouw feest. Bovendien impregneren wij alle feestversiering vooraf zodat deze brandveilig is.  Meer weten over de versier- en impregneerservice? Neem contact met ons op.

Wat houdt jullie impregneerservice in?

Huur je een ruimte voor je feest? Dan wordt er van je gevraagd dat de versiering die je ophangt brandveilig is. Veel feestversiering is dat niet als het niet expliciet genoemd wordt. Het aanbod aan brandveilige versiering is zeer beperkt. Vandaar dat wij de impregneerservice hebben: jij kiest voor de feestversiering die perfect past bij jouw feest en wij impregneren deze zodat hij voldoet aan de brandveiligheidsnorm. Meer weten over deze service? Neem contact met ons op.

Bestellen & Levering

Bestellen

Wat zijn jullie verzendkosten?

Voor bestellingen vanaf 49 euro rekenen wij geen verzendkosten. Is het bestelbedrag minder dan 49 euro dan bedragen de verzendkosten 6,95 euro.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen?

Wil je je bestelde producten of het afleveradres achteraf wijzigen? Dit kan alleen als je bestelling nog niet is verwerkt in ons bestelproces. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te overleggen over de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren als je bestelling nog niet is verwerkt in ons bestelproces. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Als je bestelling al is verwerkt en verstuurd is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Annuleren of verplaatsen versierservice
Annuleringen tot 24 uur voor aanvang versierservice: volledige restitutie
Annuleringen minder dan 24 uur voor aanvang versierservice: 50% restitutie
Verplaats je het feest of event naar een andere datum? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door via de klantenservice. Wij zullen alleen de eventueel gemaakte onkosten in rekening brengen.

Wanneer ontvang ik het geld terug van mijn geannuleerde bestelling?

Als je bestelling geannuleerd is, betalen wij het orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 14 dagen aan je terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd

Heb ik een klantaccount nodig van Pop the bottles om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen klantaccount nodig om te bestellen bij Pop the bottles maar het heeft wel veel voordelen:

  1. Je bestellingen eenvoudig inzien en volgen.
  2. Sneller bestellen omdat je je persoonsgegevens automatisch worden ingevuld.
  3. Zelf je persoonsgegevens wijzigen

Levering

In welke landen leveren jullie?

Pop the bottles levert momenteel alleen in Nederland.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien je op werkdagen vóór 21:00 uur besteld en betaald, zijn de artikelen de volgende dag in huis.

De actuele status van je bestelling kun je opvragen via de orderstatus pagina van Mijn account. Daarnaast ontvang je een e-mail zodra je bestelling is ingepakt en verstuurd. In deze e-mail vind je een track en trace code. Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.

Welke vervoerder bezorgd mijn bestelling?

Onze producten worden bezorgd door de DHL pakketservice.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De levering is normaliter binnen 24 uur. Dit kunnen wij echter niet 100% garanderen. Je ontvangt een e-mail met de track en trace code, Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.

Wat zijn de levertijden tijdens de feestdagen?

Vanwege de feestdagen haalt DHL eerder de pakketten bij ons op op de volgende dagen:

  • 24 december, voor 11:30 besteld, zelfde dag nog verstuurd
  • 25, 26 & 31 december worden er geen pakketten verstuurd
Waar wordt mijn pakket bezorgd als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen dan wordt je pakket bij je buren bezorgd. DHL laat een kaartje achter in je brievenbus met het huisnummer van de buren waar je je pakket kunt ophalen.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en ze het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgt DHL je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij.  DHL laat een kaartje achter in je brievenbus met een code. Met deze code kun je  via track en trace zien bij welk DHL ServicePoint je pakket wordt bezorgd. Op de dag dat je het kaartje hebt ontvangen kun je er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt je liever een ander DHL punt kiezen dan is dat ook mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Ik heb geen e-mail met track & trace code ontvangen

Als je geen e-mail met track & trace code hebt ontvangen dan kan het zijn dat je pakket nog niet is ingepakt en verstuurd.

Heb je je bestelling op werkdagen vóór 21:00 uur besteld en betaald, dan ontvang je de track en trace code dezelfde dag. Heb je de track en trace code niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij informeren je graag over de status van je bestelling.

Mijn track & trace code werkt niet

Het kan zijn dat de track en trace code nog niet verwerkt is bij DHL. De status van je bestelling kun je in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

De actuele status van je bestelling kun je opvragen via de orderstatus pagina bij Mijn account. Daarnaast heb je een e-mail ontvangen met een track en trace code. Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.

Als je je bestelling na twee werkdagen nog niet hebt ontvangen en de traceercode ook niet werkt, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Ik heb een verkeerde of incomplete bestelling ontvangen

Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Wij lossen dit graag voor je op. Je  kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice

Zijn feestdagen van invloed op de levering van mijn bestelling?

Het kan zijn dat je bestelling later wordt verstuurd in verband met feestdagen. Afwijkende levertijden ten gevolge van feestdagen staan altijd vermeld op onze website.

Mijn pakket is retour gestuurd aan Pop the bottles in verband met een verkeerd adres

Indien een pakket bij ons retour komt omdat het adres verkeerd is ingevoerd, dan kunnen we deze opnieuw aan je versturen. Hiervoor rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van 6,95 euro.

Betalen & Factureren

Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kunt op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Bij het afrekenen van je bestelling klik je op de iDEAL-betaalknop en selecteer je je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Nadat je je betaling hebt geautoriseerd wordt het bedrag direct van je betaalrekening afgeschreven. Zie voor meer informatie:  iDEAL
  • Creditcard
    Wij accepteren Mastercard en Visa. Je kiest bij het afrekenen van je bestelling voor Creditcard. Vervolgens kom je in de beveiligde omgeving van onze payment provider alwaar je een aantal gegevens zoals je creditcardnummer en CVC-code invult. Na het versturen van de informatie is je bestelling betaald. 
  • PayPal
    Paypal is een veilige en makkelijke manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. De extra kosten voor deze betaalmethode zijn 1 euro per transactie. Je kunt met Paypal direct of achteraf betalen. Als je bij het afrekenen met PayPal voor Achteraf Betalen kiest betaalt PayPal de verkoper en wordt het geld pas na 21 dagen van je bankrekening afgeschreven.
  • Overschrijving
    Schrijf zelf het totale bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) van je bestelling over o.v.v. je ordernummer. Onze bankgegevens:
    ING BANK: 1082516 t.a.v. Pop the bottles
    IBAN: NL 49 INGB 0631 1707 66
    Swift adres / BIC: INGBNL2A
    ING Bank Amsterdam, Postbus 1800, 1000 BV Amsterdam, Nederland 
Mijn betaling met iDeal of creditcard is niet gelukt, wat nu?

Je kunt ten alle tijden je bestelling per bank overschrijven aan ons o.v.v. je ordernummer. Je kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Onze bankgegevens:
ING BANK: 1082516 t.a.v. Pop the bottles
IBAN: NL 49 INGB 0631 1707 66
Swift adres / BIC: INGBNL2A
ING Bank Amsterdam, Postbus 1800, 1000 BV Amsterdam, Nederland

Waar kan ik mijn factuur opvragen?

De factuur van je bestelling kunt je opvragen via je persoonlijke klantaccount

Eventueel kun je deze ook opvragen bij onze klantenservice. Wij zullen de factuur dan per e-mail aan je toesturen.

Retourneren & Garantie

Heb ik garantie op de producten die ik bij jullie koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen om een artikel te passen, beoordelen en controleren op defecten. Voldoet het product niet aan de verwachtingen? Dan mag je het binnen 30 dagen retourneren. 

Is het product defect of beschadigd?

Dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen met je overleggen over een passende oplossing en waar nodig overgaan tot het omruilen of vergoeden van het betreffende product.

Kan ik (een deel van) mijn ontvangen bestelling retourneren?

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen de tijd om (een deel van) de bestelling retour te sturen. 

Lees vooraf de retourvoorwaarden goed door en meld vervolgens je retour aan via contact@popthebottles.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren. Het ordernummer vind je op de e-mailbevestiging van je bestelling alsmede op de pakbon. Na je aanmelding kun je de retourinstructies volgen om jouw pakket te retourneren.

Ik heb een beschadigd of defect artikel ontvangen, wat nu?

Allereerst onze excuses, erg vervelend! We vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je kunnen overleggen over een passende oplossing. Een foto of filmpje van het betreffende artikel helpt ons hierbij. Waar nodig zullen we het product omruilen of vergoeden.

Hoe kan ik mijn ontvangen product ruilen?

Het omruilen van producten is helaas niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen dan kun je het te ruilen product retourneren volgens ons retourproces. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling met het gewenste product.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van (een deel van) mijn ontvangen bestelling?

Hieronder kun je lezen wat de voorwaarden zijn voor het retourneren van (een deel van) je bestelling. Twijfel je of je het product kunt retourneren, is het artikel defect/ beschadigd of wil je graag even overleggen? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je verder.

Retourvoorwaarden:

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling via het e-mailadres contact@popthebottles.nl aangeven dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.

  • Retourneer de artikelen (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele productverpakking.
  • De Feestboxen, herkenbaar aan de paarse zak, kunnen alleen als geheel geretourneerd worden. 
  • De artikelen mogen niet beschadigd, gebruikt of gedragen zijn. Make-up producten zoals gezichtskrijtjes en kunstwimpers zijn hygiëneproducten en kunnen wij alleen retour nemen als de verpakking ongeopend is.
  • Maatwerk artikelen mogen niet geretourneerd worden tenzij anders overeengekomen.
  • De kosten voor het terugzenden betaal je als consument zelf.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor je retourzending: bewaar de Track & Trace van het geretourneerde pakket goed.
Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
  • Lees de retourvoorwaarden door om te beoordelen of je de betreffende artikelen kunt retourneren.
  • Meld je retour binnen 30 dagen aan via contact@popthebottles.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren. Het ordernummer vind je op de e-mailbevestiging van je bestelling alsmede op de pakbon.
  • Wij vragen je om te wachten op onze reactie voordat je de artikelen terugstuurt. Op werkdagen zullen we je retouraanvraag binnen 24 uur behandelen. 
  • Print het retourformulier uit en vul deze in. 
  • Knip het adreslabel aan de onderkant van het retourformulier uit en plak deze op het pakket.
  • Voeg het retourformulier toe aan de retourzending.
  • Verzend je retourzending naar Pop the bottles. De verzendkosten komen voor eigen rekening.

Retouradres:
Pop the bottles
T.a.v. Retouren
Ambacht 15
9861AM Grootegast

Wanneer ontvang ik het geld terug van mijn retourzending?

Als je retour bij ons is binnengekomen, wordt deze beoordeeld. Na goedkeuring betalen wij het aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen aan je terug. De verzendkosten voor de heenzending worden alleen terugbetaald als de gehele zending is geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.