Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice
Onze feestversiering koop je online op www.popthebottles.nl of via www.bol.com. De feestversiering leveren wij door heel Nederland en wordt vaak de volgende dag al bezorgd.
Dit is afhankelijk van het thema en de grootte van de feestbox. Over het algemeen vind je meerdere slingers, hangdecoraties en folieballonnen, tafeldecoraties en/ of deurslingers in onze feestboxen.
Jazeker, naast de feestboxen met feestversiering hebben we de volgende producten:
Dat wordt eenvoudig uitgelegd in onze stap voor stap instructiekaart. Deze kun je als PDF downloaden maar ontvang je ook bij jou feestbox. Daarnaast kun je onze instructievideo’s bekijken. Om het je zo makkelijk mogelijk te maken ontvang je bovendien bij elke feestbox met folieballonnen een ballonnenpomp en rietje voor het oppompen en leeg maken van de folieballonnen
Jazeker! Al onze feestversiering is herbruikbaar zodat je er meerdere malen van kunt genieten of er iemand anders mee blij kunt maken. Bij onze folieballonnen zit een rietje waarmee je de ballon kun leegmaken. Daarnaast raden we je aan om de originele verpakkingen te gebruiken om alles na het feest in op te bergen. Meer tips voor het opbergen vind je in onze stap voor stap instructiekaart.
Is de versiering stuk dan adviseren we je om deze bij het restafval te gooien en waar mogelijk te recyclen.
Nou en of! Met de Goodieboxen voor kinderen is het ook voor hen een feest! De Goodieboxen zijn verkrijgbaar in de thema’s Jungledieren en Onderwaterwereld en bevatten leuke spelletjes en speeltjes. Ook kun je hier bijbehorende slingers, tafelkleden, bordjes en bestek bestellen.
Wij vinden het belangrijk dat jij vaker kunt genieten van je feestversiering. Bovendien kunnen sommige latex ballonnen in het milieu schade achterlaten. Als alternatief verkopen we folieballonnen met toebehoren voor het opblazen en leeg maken.
Pop the bottles verkoopt bewust weinig feestversiering met teksten of jaartallen. Daarmee zijn al onze feestboxen breed inzetbaar, of je nu een verjaardag, jubileum, vrijgezellenfeest, bruiloft of een feestje voor zomaar organiseert. Daarnaast zijn de feestboxen Roaring 20s, Discoglam & Tropical Paradise uitermate geschikt voor een themafeest.
Onze Goodieboxen voor kinderen zijn heel geschikt voor kinderfeestjes, bijvoorbeeld om ze bezig te houden op een rustig moment of als presentje bij het naar huis gaan. De Goodieboxen zijn verkrijgbaar in de thema’s Jungledieren en Onderwaterwereld. Ook kun je hier bijbehorende slingers, tafelkleden, bordjes en bestek bestellen om het kinderfeestje compleet te maken.
Onze feestversiering is uitermate geschikt voor bruiloften, bedrijfsfeesten
en events. Voor grote gelegenheden kun je ervoor kiezen om meerdere feestboxen te bestellen. Liever maatwerk? Neem contact met ons op en wij bespreken graag je wensen. Meer informatie vind je onder Grote feesten en events.
Pop the bottles neemt je graag werk uit handen. Met onze versierservice hoef je niet zelf de slingers op te hangen. Wij komen de versiering bij je thuis of op de feestlocatie ophangen zodat jij je in alle rust kunt richten op jouw feest. Bovendien impregneren wij alle feestversiering vooraf zodat deze brandveilig is. Meer weten over de versier- en impregneerservice? Neem contact met ons op.
Huur je een ruimte voor je feest? Dan wordt er van je gevraagd dat de versiering die je ophangt brandveilig is. Veel feestversiering is dat niet als het niet expliciet genoemd wordt. Het aanbod aan brandveilige versiering is zeer beperkt. Vandaar dat wij de impregneerservice hebben: jij kiest voor de feestversiering die perfect past bij jouw feest en wij impregneren deze zodat hij voldoet aan de brandveiligheidsnorm. Meer weten over deze service? Neem contact met ons op.
Voor bestellingen vanaf 49 euro rekenen wij geen verzendkosten. Is het bestelbedrag minder dan 49 euro dan bedragen de verzendkosten 6,95 euro.
Wil je je bestelde producten of het afleveradres achteraf wijzigen? Dit kan alleen als je bestelling nog niet is verwerkt in ons bestelproces. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te overleggen over de mogelijkheden.
Je kunt je bestelling kosteloos annuleren als je bestelling nog niet is verwerkt in ons bestelproces. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Als je bestelling al is verwerkt en verstuurd is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Annuleren of verplaatsen versierservice
Annuleringen tot 24 uur voor aanvang versierservice: volledige restitutie
Annuleringen minder dan 24 uur voor aanvang versierservice: 50% restitutie
Verplaats je het feest of event naar een andere datum? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door via de klantenservice. Wij zullen alleen de eventueel gemaakte onkosten in rekening brengen.
Als je bestelling geannuleerd is, betalen wij het orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 14 dagen aan je terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd
Je hebt geen klantaccount nodig om te bestellen bij Pop the bottles maar het heeft wel veel voordelen:
Levering
Pop the bottles levert momenteel alleen in Nederland.
Indien je op werkdagen vóór 21:00 uur besteld en betaald, zijn de artikelen de volgende dag in huis.
De actuele status van je bestelling kun je opvragen via de orderstatus pagina van Mijn account. Daarnaast ontvang je een e-mail zodra je bestelling is ingepakt en verstuurd. In deze e-mail vind je een track en trace code. Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.
Onze producten worden bezorgd door de DHL pakketservice.
De levering is normaliter binnen 24 uur. Dit kunnen wij echter niet 100% garanderen. Je ontvangt een e-mail met de track en trace code, Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.
Vanwege de feestdagen haalt DHL eerder de pakketten bij ons op op de volgende dagen:
Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen dan wordt je pakket bij je buren bezorgd. DHL laat een kaartje achter in je brievenbus met het huisnummer van de buren waar je je pakket kunt ophalen.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en ze het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgt DHL je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. DHL laat een kaartje achter in je brievenbus met een code. Met deze code kun je via track en trace zien bij welk DHL ServicePoint je pakket wordt bezorgd. Op de dag dat je het kaartje hebt ontvangen kun je er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt je liever een ander DHL punt kiezen dan is dat ook mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven.
Als je geen e-mail met track & trace code hebt ontvangen dan kan het zijn dat je pakket nog niet is ingepakt en verstuurd.
Heb je je bestelling op werkdagen vóór 21:00 uur besteld en betaald, dan ontvang je de track en trace code dezelfde dag. Heb je de track en trace code niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij informeren je graag over de status van je bestelling.
Het kan zijn dat de track en trace code nog niet verwerkt is bij DHL. De status van je bestelling kun je in dat geval de volgende werkdag opvragen.
De actuele status van je bestelling kun je opvragen via de orderstatus pagina bij Mijn account. Daarnaast heb je een e-mail ontvangen met een track en trace code. Hiermee kun je het verwachte bezorgmoment opvragen.
Als je je bestelling na twee werkdagen nog niet hebt ontvangen en de traceercode ook niet werkt, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Wij lossen dit graag voor je op. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice
Het kan zijn dat je bestelling later wordt verstuurd in verband met feestdagen. Afwijkende levertijden ten gevolge van feestdagen staan altijd vermeld op onze website.
Indien een pakket bij ons retour komt omdat het adres verkeerd is ingevoerd, dan kunnen we deze opnieuw aan je versturen. Hiervoor rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van 6,95 euro.
Je kunt op de volgende manieren betalen:
Je kunt ten alle tijden je bestelling per bank overschrijven aan ons o.v.v. je ordernummer. Je kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Onze bankgegevens:
ING BANK: 1082516 t.a.v. Pop the bottles
IBAN: NL 49 INGB 0631 1707 66
Swift adres / BIC: INGBNL2A
ING Bank Amsterdam, Postbus 1800, 1000 BV Amsterdam, Nederland
De factuur van je bestelling kunt je opvragen via je persoonlijke klantaccount
Eventueel kun je deze ook opvragen bij onze klantenservice. Wij zullen de factuur dan per e-mail aan je toesturen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen om een artikel te passen, beoordelen en controleren op defecten. Voldoet het product niet aan de verwachtingen? Dan mag je het binnen 30 dagen retourneren.
Dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen met je overleggen over een passende oplossing en waar nodig overgaan tot het omruilen of vergoeden van het betreffende product.
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen de tijd om (een deel van) de bestelling retour te sturen.
Lees vooraf de retourvoorwaarden goed door en meld vervolgens je retour aan via contact@popthebottles.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren. Het ordernummer vind je op de e-mailbevestiging van je bestelling alsmede op de pakbon. Na je aanmelding kun je de retourinstructies volgen om jouw pakket te retourneren.
Allereerst onze excuses, erg vervelend! We vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je kunnen overleggen over een passende oplossing. Een foto of filmpje van het betreffende artikel helpt ons hierbij. Waar nodig zullen we het product omruilen of vergoeden.
Het omruilen van producten is helaas niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen dan kun je het te ruilen product retourneren volgens ons retourproces. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling met het gewenste product.
Hieronder kun je lezen wat de voorwaarden zijn voor het retourneren van (een deel van) je bestelling. Twijfel je of je het product kunt retourneren, is het artikel defect/ beschadigd of wil je graag even overleggen? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je verder.
Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling via het e-mailadres contact@popthebottles.nl aangeven dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.
Retouradres:
Pop the bottles
T.a.v. Retouren
Ambacht 15
9861AM Grootegast
Als je retour bij ons is binnengekomen, wordt deze beoordeeld. Na goedkeuring betalen wij het aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen aan je terug. De verzendkosten voor de heenzending worden alleen terugbetaald als de gehele zending is geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
© Pop the bottles Utrecht 2022