Vragen & contact

Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice

Inhoudsopgave

Sluiting webshop

Per 12 september gesloten 

We hebben met veel plezier de webshop samengesteld en van de meest feestelijke producten voorzien. Echter halen wij toch meer feestvreugde uit het organiseren en het zelf ophangen van de slingers op onze eigen feest. Dus per 12 september in is de webshop gesloten.
Bedankt voor al jullie bestellingen!

Retourneren of aanspraak maken op garantie?

Dat is nogsteeds mogelijk, binnen het wettelijke termijn. Bekijk hiervoor het kopje Retourneren & Garantie.

Betalen & Factureren

Waar kan ik mijn factuur opvragen?

Een factuur kun je opvragen bij onze klantenservice. Wij zullen de factuur dan per e-mail aan je toesturen.

Retourneren & Garantie

Heb ik garantie op de producten die ik bij jullie koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen om een artikel te passen, beoordelen en controleren op defecten. Voldoet het product niet aan de verwachtingen? Dan mag je het binnen 30 dagen retourneren. 

Is het product defect of beschadigd?

Dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen met je overleggen over een passende oplossing en waar nodig overgaan tot het omruilen of vergoeden van het betreffende product.

Kan ik (een deel van) mijn ontvangen bestelling retourneren?

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Als klant van Pop the bottles geven we je 30 dagen de tijd om (een deel van) de bestelling retour te sturen. 

Lees vooraf de retourvoorwaarden goed door en meld vervolgens je retour aan via info@popthebottles.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren. Het ordernummer vind je op de e-mailbevestiging van je bestelling alsmede op de pakbon. Na je aanmelding kun je de retourinstructies volgen om jouw pakket te retourneren.

Ik heb een beschadigd of defect artikel ontvangen, wat nu?

Allereerst onze excuses, erg vervelend! We vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je kunnen overleggen over een passende oplossing. Een foto of filmpje van het betreffende artikel helpt ons hierbij. Waar nodig zullen we het product omruilen of vergoeden.

Hoe kan ik mijn ontvangen product ruilen?

Het omruilen van producten is helaas niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen dan kun je het te ruilen product retourneren volgens ons retourproces. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling met het gewenste product.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van (een deel van) mijn ontvangen bestelling?

Hieronder kun je lezen wat de voorwaarden zijn voor het retourneren van (een deel van) je bestelling. Twijfel je of je het product kunt retourneren, is het artikel defect/ beschadigd of wil je graag even overleggen? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je verder.

Retourvoorwaarden:

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling via het e-mailadres info@popthebottles.nl aangeven dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.

  • Retourneer de artikelen (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele productverpakking.
  • De Feestboxen, herkenbaar aan de paarse zak, kunnen alleen als geheel geretourneerd worden. 
  • De artikelen mogen niet beschadigd, gebruikt of gedragen zijn. Make-up producten zoals gezichtskrijtjes en kunstwimpers zijn hygiëneproducten en kunnen wij alleen retour nemen als de verpakking ongeopend is.
  • Maatwerk artikelen mogen niet geretourneerd worden tenzij anders overeengekomen.
  • De kosten voor het terugzenden betaal je als consument zelf.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor je retourzending: bewaar de Track & Trace van het geretourneerde pakket goed.
Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
  • Lees de retourvoorwaarden door om te beoordelen of je de betreffende artikelen kunt retourneren.
  • Meld je retour binnen 30 dagen aan via info@popthebottles.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren. Het ordernummer vind je op de e-mailbevestiging van je bestelling alsmede op de pakbon.
  • Wij vragen je om te wachten op onze reactie voordat je de artikelen terugstuurt. Op werkdagen zullen we je retouraanvraag binnen 24 uur behandelen. 
  • Print het retourformulier uit en vul deze in. 
  • Knip het adreslabel aan de onderkant van het retourformulier uit en plak deze op het pakket.
  • Voeg het retourformulier toe aan de retourzending.
  • Verzend je retourzending naar Pop the bottles. De verzendkosten komen voor eigen rekening.

 

Retouradres:
Pop the bottles
Eerste Westerparklaan 62
3544VT Utrecht

Wanneer ontvang ik het geld terug van mijn retourzending?

Als je retour bij ons is binnengekomen, wordt deze beoordeeld. Na goedkeuring betalen wij het aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen aan je terug. De verzendkosten voor de heenzending worden alleen terugbetaald als de gehele zending is geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.